Prosimy
Odbiór przesyłki na koszt Producenta możliwy jest jedynie po zaakceptowaniu zgłoszenia Partnera Handlowego przez Serwis Lambda sp. z o.o.
Przesyłki przysłane bez uprzedniego zgłoszenia w Serwisie (z zastrzeżeniem Producenta jako płatnika) nie będą odbierane. W takim przypadku nadawca zostanie obciążony kosztami przesyłki.
W przypadku wątpliwości oraz dodatkowych pytań należy kontaktować się bezpośrednio z Serwisem Lambda sp. z o. o. dzwoniąc pod numery:
71 33 74 437
lub
71 33 74 447
Możliwe jest również skierowanie zapytania do Serwisu za pośrednictwem poczty elektronicznej: reklamacje@lambda.com.pl
Zarówno Partnerzy Handlowi jak i pozostali Klienci (wysyłający zgłoszenia na własny koszt) powinni zaadresować przesyłkę według wzoru:
SERWIS
Lambda Sp. z o. o.
ul. Kopańskiego 16
51-210 Wrocław
W przypadku uznania reklamacji Serwis może zdecydować o:
Termin rozpatrywania reklamacji:
Produkty firmy SAMSUNG, muszą być reklamowane u producenta (SAMSUNG) przez końcowego użytkownika.
(szczegółowe informacje nr infolinii Samsung: 0-801-172-678)
Reklamacja jest automatycznie odrzucona w przypadku:
Zgłoszenie może nie zostać uwzględnione w przypadku gdy produkt: