Procedura zgłoszenia
WAŻNE!!!
Po wysłaniu wypełnionego formularza zgłoszeniowego klient otrzyma na adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Jest to ostatni etap weryfikacji zgłoszenia. Po kliknięciu w link klient otrzyma wiadomość zawierającą wygenerowany Protokół, który należy wydrukować i dołączyć w formie papierowej do przesyłki.
Równolegle z wysłaniem Protokołu do klienta system wysyła jego kopię do Serwisu toteż nie ma konieczności wysyłania jakichkolwiek dodatkowych wiadomości. W oparciu o dane zawarte w protokole Serwis rozpocznie procedurę zlecenia odbioru przesyłki przez kuriera.
Na Protokole należy umieścić jak najdokładniejszy opis wady*. W przypadku braku opisu, produkt zostanie sprawdzony w sposób ogólny. Jeżeli podczas takiej procedury żadna wada nie zostanie wykryta, zgłoszenie zostanie uznane za niezasadne.
*Tylko w przypadku zgłoszeń dotyczących błędów komunikacji z urządzeniem, wystarczy wpisanie ogólnej przyczyny oraz modelu urządzenia, w którym problem wystąpił. We wszystkich pozostałych zgłoszeniach, dotyczących nieprawidłowości jakościowych należy wadliwy wydruk dołączyć do reklamowanego produktu.
Odbiór przesyłki na koszt Producenta możliwy jest jedynie po zaakceptowaniu zgłoszenia Partnera Handlowego przez Serwis Lambda sp. z o.o.
Przesyłki przysłane bez uprzedniego zgłoszenia w Serwisie (z zastrzeżeniem Producenta jako płatnika) nie będą odbierane. W takim przypadku nadawca zostanie obciążony kosztami przesyłki.
W przypadku wątpliwości oraz dodatkowych pytań należy kontaktować się bezpośrednio z Serwisem Lambda sp. z o. o. dzwoniąc pod numery:
71 33 74 437
lub
71 33 74 447
Możliwe jest również skierowanie zapytania do Serwisu za pośrednictwem poczty elektronicznej: reklamacje@lambda.com.pl
Zarówno Partnerzy Handlowi jak i pozostali Klienci (wysyłający zgłoszenia na własny koszt) powinni zaadresować przesyłkę według wzoru:
SERWIS
Lambda Sp. z o. o.
ul. Kopańskiego 16
51-210 Wrocław
W przypadku uznania reklamacji Serwis może zdecydować o:
Termin rozpatrywania reklamacji:
Produkty firmy SAMSUNG, muszą być reklamowane u producenta (SAMSUNG) przez końcowego użytkownika.
(szczegółowe informacje nr infolinii Samsung: 0-801-172-678)
Reklamacja jest automatycznie odrzucona w przypadku:
Zgłoszenie może nie zostać uwzględnione w przypadku gdy produkt: