Wybierz język: PL | EN

Reklamacje

 

ZGŁOSZENIA RMA NALEŻY DOKONYWAĆ WYŁĄCZNIE POPRZEZ E-MAIL 
reklamacje@lambda.com.pl

 

 

 

           Prosimy

  • zabezpieczyć produkt, tak by nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu
  • dołączyć do przesyłki protokół w formie papierowej
  • zlecenie odbioru zrealizowane będzie w ciągu kolejnych 3 dni roboczych (uzależniając wszystko od możliwości Serwisu oraz firmy spedycyjnej),

            Odbiór przesyłki na koszt Producenta możliwy jest jedynie po zaakceptowaniu zgłoszenia Partnera Handlowego przez Serwis Lambda sp. z o.o.

          

            Przesyłki przysłane bez uprzedniego zgłoszenia w Serwisie (z zastrzeżeniem Producenta jako płatnika) nie będą odbierane. W takim przypadku nadawca zostanie obciążony kosztami przesyłki.

 

            W przypadku wątpliwości oraz dodatkowych pytań należy kontaktować się bezpośrednio z Serwisem Lambda sp. z o. o. dzwoniąc pod numery:

 

71 33 74 437

lub

71 33 74 447

 

            Możliwe jest również skierowanie zapytania do Serwisu za pośrednictwem poczty elektronicznej: reklamacje@lambda.com.pl

 

            Zarówno Partnerzy Handlowi jak i pozostali Klienci (wysyłający zgłoszenia na własny koszt) powinni zaadresować przesyłkę według wzoru:


SERWIS

Lambda Sp. z o. o.

ul. Kopańskiego 16

51-210 Wrocław

 

 

 

            W przypadku uznania reklamacji Serwis może zdecydować o:

  • naprawie uszkodzonego produktu
  • wymianie uszkodzonego produktu na produkt nowy, wolny od wad
  • wystawieniu na uszkodzony produkt faktury korygującej (jedynie w przypadku niemożliwości realizacji innymi metodami oraz przy podaniu na Protokole prawidłowego numeru dokumentu zakupu).


            Termin rozpatrywania reklamacji:

  • do 14 dni roboczych na produkty LAMBDA,
  • do 30 dni roboczych na produkty OEM i innych producentów.

 

            Produkty firmy SAMSUNG, muszą być reklamowane u producenta (SAMSUNG) przez końcowego użytkownika.

(szczegółowe informacje nr infolinii Samsung: 0-801-172-678)

 


            Reklamacja jest automatycznie odrzucona w przypadku:

  • nieopisania przesłanego produktu na zgłoszeniu reklamacyjnym
  • uszkodzenia plomby gwarancyjnej
  • widocznych śladów ingerencji w produkt
  • wagi produktu wskazującej na jego zużycie
  • mechanicznego uszkodzenia produktu (tonery - uszkodzenie wałka OPC i wszelkich elementów konstrukcji zewnętrznej; tusze - uszkodzenie głowicy i wyraźne uszkodzenie elektroniki; pozostałe produkty - inne uszkodzenia mechaniczne)
  • zaklejenia głowicy taśmą klejącą (tusze)
  • stwierdzenia braku opisanej wady produktu
  • przesłania produktu nie instalowanego uprzednio w urządzeniu (brak podstaw do reklamacji) - z wyłączeniem sytuacji, w której produkt jest inny niż opisany na opakowaniu.

 


            Zgłoszenie może nie zostać uwzględnione w przypadku gdy produkt:

  • nie został odpowiednio zabezpieczony do transportu
  • nie był zapakowany w fabryczne opakowanie – jeśli taki jest wymóg Producenta OEM.